Tłumacz

środa, 5 lipca 2017

Meble i ozdoby wykonane ze starych samochodów!

Mechanicy, kolekcjonerzy, zbieracze dziwnych przedmiotów, to tylko niektóre z grup ludzi, którzy lubią zbierać stare części samochodowe i dawać im nowe życie. Coraz popularniejsze stają się meble wykonane np. z części karoserii od zabytkowego samochodu. Ręcznie wykonywane meble czy też ozdoby do domu mogą być prawdziwymi dziełami sztuki, nad którymi artysta wkładał masę swojej twórczej energii. Takie meble zazwyczaj są unikatami i nie spotkamy ich nigdzie indziej. W osłupienie na pewno wprowadzi naszych znajomych nasze nowe biurko wykonane ze zderzaka starego jaguara. Ceny takich przedmiotów na pewno nie są niskie, jednak ich piękno oraz unikatowość mogą przyciągać wielu zainteresowanych klientów.


Co na to fani zabytkowych pojazdów? Wiele część i użytych do wytworzenia mebli z części samochodowych i tak wylądowałaby na złomie lub zostałaby zniszczona przez rdzę. Jeśli nie widać innego zastosowania dla starych drzwi lub grilla, to czemu by nie zrobić z niego pułki, łącząc drewno z pięknym, zabytkowym metalem, który przed laty stanowił część samochodu? Jest to forma recyklingu, który przybrał nowy wymiar. 

Na pewno nie jeden fan motoryzacji chciałby rozłożyć się w fotelu wykonanym z tylnej części samochodu, która została odcięta od reszty, odnowiona i w której została dodana miękka tapicerka. Pomysłów jest wiele. Połączenie drewna z zabytkowym metalem może stworzyć dzieła, które znajdą się nawet w muzeach! Jeśli mamy odpowiednie narzędzia, części oraz pomysł jak przerobić starą część z samochodu, to możemy stworzyć dla siebie arcydzieło cieszące nasze oczy! W dodatku znajdzie się ono w naszym domu lub warsztacie. Dla osób, które nie chcą własnoręcznie robić mebli lub ozdób znajdą się w Internecie liczne okazje z meblami stworzonymi z części samochodowych!
Źródło: polstarter.pl

4 komentarze:

  1. Uzależnienie zniszczyło mnie i moją rodzinę. Musiałem znaleźć pomoc. Dłoń wyciągnął do mnie Ośrodek Moje Życie www.moje-zycie.eu. Jestem im bardzo wdzięczny za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie chciałbym mieć takiego mebla w swoim domu. Jakoś zdecydowanie bardziej preferuję tradycyjne meble. Sam, jestem na etapie aranżowania salonu i przeglądam obecnie szafy na wymiar Indeco Katowice gdyż uważam, że sprawdzi się ona lepiej od szaf ogólnodostępnych znajdujących się w sklepach meblowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. W mojej ocenie warto sprawdzić www.luma.com.pl - solidne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe to co stworzyłeś. Dla osób których cieszy motoryzacja polecam firmę https://aparts.pl/czesci/seat-toledo-ii-1m2-1998-10-2006-05,1-00104-03899.aspx która oferuje części i akcesoria samochodowe. Mają ogromny wybór. Sprawdźcie.

    OdpowiedzUsuń